Nemocniční ombudsman
Nemocniční ombudsman
Největší radost máme, když od nás pacient odchází spokojený a moc nás mrzí, když to tak není.
Ombudsman nemocnice chrání práva pacientů i zaměstnanců. Je tu proto, aby vám pomohl v situacích, které mohou nastat během vyšetření, léčby nebo hospitalizace. Můžete se na něj obrátit, pokud máte pocit, že něco neprobíhá tak, jak by mělo – ať už jde o péči, služby nebo komunikaci. Je tu pro vás, potřebujete-li podporu, radu nebo zprostředkování komunikace s nemocničním personálem tak, aby probíhala otevřeně a s respektem. Pomůže vám vyřešit nedorozumění nebo zjistit potřebné informace. Jeho cílem je, abyste se v nemocnici cítili vyslyšeni, měli dostatek informací a našli společnou řeč s těmi, kdo o vás pečují. Zároveň se podílí na zvyšování kvality a bezpečnosti poskytované péče a usiluje o spokojenost pacientů i zaměstnanců nemocnice. Pracuje nezávisle a je v přímém kontaktu s vedením nemocnice i jednotlivých oddělení, aby mohl co nejlépe pomoci.
Dita Ondroušková
Ombudsmanka
Nemocniční ombudsmanka






